Audyt za darmo Analiza w 2 minuty Omówienie z doradcą W audytorze sprawdzisz: Autorytet domeny i jej aktualną widoczność Poprawność indeksacji Strukturę treści i nagłówków […]
Reklama, marketing, promocja
Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie
Wszechobecność internetu oraz łatwość korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych artykułów i usług doprowadziła do tego, że każda marka pragnie obecnie wybić się w […]
Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty
Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona na topie rezultatów […]
Linkowanie z użyciem PBN – publikacje z canonicalem i wizytówki NAP
Aby odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko posiadać stronę firmową, ale także zadbać o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do […]
Zalety optymalizacji stron
Zapłaciłeś fortunę za firmową witrynę internetową, a ta nie przyciąga nowych klientów? Jest świetnie zaprojektowana i posiada najnowsze rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest […]
Trendy w content marketingu na 2022 rok
Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na […]
O czym pisać na blogu? Skąd brać pomysły na tematy?
Dobry artykuł blogowy powinien rozwiązywać problemy Twoich potencjalnych klientów. W ten sposób dostarczysz im cenną wiedzę, a przy okazji, w całkowicie naturalny sposób, zarekomendujesz oferowane […]
Oświetlenie, nagłośnienie i inny sprzęt eventowy
Rozmaite imprezy, zarówno te w krytych obiektach, jak i na świeżym powietrzu, urządzanie są w zasadzie codziennie. Ich planowanie nie jest już obecnie domeną dużych […]
Myśl globalnie, promuj się lokalnie. Kilka słów o korzyściach z lokalnego pozycjonowania strony firmowej
Jak trafić do klienta, który szuka oferty takiej jak moja i mieszka 200 m od siedziby firmy? Jak konkurować z gigantami, którzy na pozycjonowanie i […]
Evergreen content – czym jest i dlaczego warto go stosować?
Wczoraj płonęła Katedra Notre-Dame w Paryżu, dziś lasy w Amazonii – takie tematy charakteryzują się stosunkowo krótką żywotnością i szybko wypierane są przez inne, bardziej […]