Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona na topie rezultatów […]
Reklama, marketing, promocja
Linkowanie z użyciem PBN – publikacje z canonicalem i wizytówki NAP
Aby odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko posiadać stronę firmową, ale także zadbać o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do […]
Zalety optymalizacji stron
Zapłaciłeś fortunę za firmową witrynę internetową, a ta nie przyciąga nowych klientów? Jest świetnie zaprojektowana i posiada najnowsze rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest […]
Trendy w content marketingu na 2022 rok
Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na […]
O czym pisać na blogu? Skąd brać pomysły na tematy?
Dobry artykuł blogowy powinien rozwiązywać problemy Twoich potencjalnych klientów. W ten sposób dostarczysz im cenną wiedzę, a przy okazji, w całkowicie naturalny sposób, zarekomendujesz oferowane […]
Oświetlenie, nagłośnienie i inny sprzęt eventowy
Rozmaite imprezy, zarówno te w krytych obiektach, jak i na świeżym powietrzu, urządzanie są w zasadzie codziennie. Ich planowanie nie jest już obecnie domeną dużych […]
Myśl globalnie, promuj się lokalnie. Kilka słów o korzyściach z lokalnego pozycjonowania strony firmowej
Jak trafić do klienta, który szuka oferty takiej jak moja i mieszka 200 m od siedziby firmy? Jak konkurować z gigantami, którzy na pozycjonowanie i […]
Evergreen content – czym jest i dlaczego warto go stosować?
Wczoraj płonęła Katedra Notre-Dame w Paryżu, dziś lasy w Amazonii – takie tematy charakteryzują się stosunkowo krótką żywotnością i szybko wypierane są przez inne, bardziej […]
Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media
Kiedy prowadzi się firmę, niezależnie czy jest się właścicielem sklepu, usługodawcą czy wytwórcą, działania reklamowe powinny być istotnym elementem budowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz […]
Produkcja filmów promocyjnych i reklam – wykorzystaj siłę obrazu
Słynne porzekadło mówi, iż jeden obraz często więcej niż tysiąc słów. Znajduje ono potwierdzenie też w reklamie, która od lat wykorzystuje wizualne środki przekazu. Zaczynano […]