Sprawdź, komu zlecić pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie to wiele działań dążących do zwiększenia widoczności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności brandu, usługi lub produktu.
Algorytm Google ocenia wszystkie witryny internetowe w oparciu o około dwustu różnych faktorów. Efekt tej diagnozy decyduje o tym, na której pozycji strona czy jej podstrona wyświetli się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe fachowcy do spraw SEO uznają m.in. linkowanie (off-site i on-site), jakość treści, jak również PageSpeed.
Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, internaucie zostanie zaprezentowana lista stron, które algorytm ocenił jako najlepiej odpowiadające na szukane zapytanie. Które strony pojawią się w SERP wyżej niż inne? W głównej mierze te, których treść jest odpowiednio wypełniona poprawnymi słowami kluczowymi. a zarazem niepowtarzalna. Na pozycje nie bez wpływu jest też szybkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, ale i mobile), właściwie zoptymalizowanie kodowanie, a także różnorodność linków odsyłających do naszej strony.
Czy powinno się zlecić pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego podmiotowi zewnętrznemu?
Google systematycznie modyfikuje algorytm, stąd warto oddać pozycjonowanie i optymalizację sklepów i stron fachowcom. Odpowiednim wyborem będzie firma SEO mająca wieloletnią praktykę w takich działaniach. W takich firmach pracuje szereg ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz również projektowania stron oraz copywritingu. Zlecając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne działania, które również rozwiną firmę.
Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów www?
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do zarządców stron internetowych, które służą do prezentacji i sprzedaży usług czy wyrobów przedsiębiorstwa. Prowadząc jakąkolwiek działalność nieroztropnie jest obecnie nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie ustaje w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Według szacunków prawie 97% klientów sprawdza w sieci opinie o lokalnych usługach, co klarownie wskazuje do jak szerokiej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony czy sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w Google niesłychanie zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument zdecyduje się na nasze usługi.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]