Na seo4.net/pozycjonowanie-stron/ dowiesz się, jak zamówić pozycjonowanie stron www

Funkcjonują trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przede wszystkim:
– dzielnicę (przykładowo “sklep obuwniczy Widzew”)
– miejscowość (“fizjoterapeuta Kraków”)
– kraj (“filharmonia Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do odbiorców przebywających w konkretnym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest przydatna również wtedy, gdy firma nie ma finansów na reklamę i nie może konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep sportowy”, to “sklep sportowy Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Następny model pozycjonowania to słuszne i sprawdzone rozwiązanie dla osób posiadających niewielki budżet na reklamę. Dzięki należytemu doborowi fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z daną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads istotnie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to również znacznie mniejsza konkurencja. Ważne jest też to, że rośnie tendencja do wpisywania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– obuwie sportowe Nike Star Runner białe sklep online,
– golarka Philips S5400 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A50 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne w szczególności dla sklepów online. Za sprawą tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie nader szeroki asortyment produktów mogą skuteczniej piąć się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Ojca, Zielone Świątki czy finały Pucharu Polski w piłce nożnej. Ten rodzaj pozycjonowania będzie bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. Najczęściej trzeba zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed wybranym wydarzeniem, by Google zdążyło zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść witryny internetowej.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]