Jeżeli zastanawiasz się jak wybrać firmę SEO, koniecznie skieruj się w to miejsce.

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć dobrą firmę SEO? Należy posłuchać sugestii ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak wybrać solidną agencję SEO

Nie da się ukryć, iż cała branża usług SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozwija się zasadniczo wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych opcji, jak między innymi Rambler, Baidu lub DuckDuckGo, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, najczęściej nie jest to realne bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest nowością, i przyszykowało krótki kurs, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Główne cechy rzetelnej agencji SEO

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony i okresową analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google akcentuje również, iż rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą pierwsze rezultaty zwykle po kilku miesiącach pracy.